25/10
2010-10-25 / 13:31:41 / Allmänt

Hallå!!

Kom hem för ett tag sen, har varit på Barnens Hus och köpt en liten present till min kusin Teodor!
Ska dit ner ikväll.
Gud så mycket leksaker dom har, kommer ihåg när man va dit när man va liten, man blev ju kär i alla leksaker! haha:)

Imorse fick jag sms av älsklingen kl 7 , och efter det kunde jag inte somna, haha:)
eftersom det är typ 5 veckor kvar tills vi ses så funderar jag på att åka ner till honom den 4e november,
sj säljer biljetter på tradera för 1 kr, så om man har tur kanske man får en sån billig:)
Jag vill verkligen.

händer annars inte så mycket i mitt liv just nu, allting går väldit trögt och det känns som jag har tappat allt hopp till allting. Ingenting ser bra ut just nu.. har typ nästan gett upp allt.
orkar inte ha det såhär längre.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: