work!
2010-11-30 / 17:16:01 / Allmänt

Heej!!

Idag har jag jobbat, har till och med varit på alla 3 avdelningar idag, inget ovanligt att jag skickas runt, och att dem ibland slåss om mig;)
haha.. Men det gör inget, så bra egentligen för jag känner ju alla barn på hela förskolan!
Eftersom vårat vatten inte går att dricka pga av äckliga PARASITEN så har jättemånga barn varit hemma och varit magsjuk osv, sen personal plus kocken.
sjuuukt alltså. jag hoppas jag klarar mig ifrån skiten.
Sen blev det lite olyckor idag på jobbet, barn som hade ont i magen och spydde.
usch.. :(

Ska jobba imorgon 10:30-16 .
Så blir iaf lite sovmorgon.

Ikväll kommer Mathias hit och vi ska mysa!

tack för igårkväll bästa therese, var skönt att träffa dig, sen ses vi på lördag också jag mammsen och pappsen blivit bjuden till familjen KEMPE på middag, ska bli jätteroligt:D,tycker det är så himla roligt att våra föräldrar kommer så bra överens med varandra:D



VIDRIGT VA ? fyfan vad äckligt.

Kan läsas på aftonbladet och www.op.se för Er som är intresserad.

HÖRS!





0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: