värk!
2010-11-21 / 19:29:01 / Allmänt

Åh, jag har världens värk, i ryggen, huvudvärk och det värker nästan i hela min kropp känns det som.
Jätte konstigt.
Har iaf lånat Sandras spikmatta, det är faktiskt så skönt att ligga på den, lite ovant första gången och man tyckte det gjorde ont, men nu är det bara skönt. Låg på den ett tag och läste samtidigt :)

Har inte gjort ett skit idag faktiskt :D haha.. Har bara tagit det lungt, jätteskönt!!
Snart är det 1a december också, kan ni fatta det, inte jag, snart Julafton, på fredag efter jag varit i Sätra ska jag och Zeinab gå på stan, shoppa lite, sen ska jag se om jag hittar några Julklappar. Lika bra att passa på och få det undan:) om jag hittar något då.

vill att min älskling ska komma och sova hos mig inatt....
hoppas han kommer.

puss och hoppas ni får en mysig söndagskväll!


saknar dig Malin, när ska vi ses?:)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: