vad gör jag för fel?????????
2010-11-23 / 19:30:42 / Allmänt

DU just DU, fattar inte hur ledsen du gör mig, jag kämpar med ALLT, och enligt dig gör jag ingenting.
när jag har jobb klagar du, när jag inte har jobb klagar du, vad fan tycker jag ska göra.
På fredag är den största dagen i mitt liv, enligt mig, då jag får veta om jag får ett jobbet.
Om jag inte får jobbet, so WHAT jag kommer fortsätta söka jobb, och inte ge upp , men vadfan om jag får jobbet då, då är det väl inte bra det då heller.

Ibland gör du mig så jävla ledsen så jag vet inet riktigt vad jag ska ta mig till.
Hoppas du läser det här så fattar du vad jag menar.

Tror jag inte varit såhär ledsen på länge.
fyfan vad en människa kan såra en alltså.

orkar inte skriva något mer idag.

Hejdå.



1 Kommentarer
Lisa:

känner igen det där, tyvärr :(



SKRIVET DEN: 2010-11-28 KL: 11:05:54



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: