Underbart!!!
2010-11-05 / 09:23:33 / Allmänt

Helt jävla underbart att träffa älsklingen igårkväll!
helt nykär känns det som man är nu, ååh underbart!!

Ligger nu i sängen och älskling är på skolan, han slutar tidigt idag, han ska följa med mig bort till Enskede. Åh jag är så jävla nervös så jag vill bara SPY!:(

Har haft ont i magen hela dagen igår när jag jobba och igårkväll, det är den övredelen jag har ont i.
typ kniper som fan:(
Jag hoppas att det känns bättre efter intervjuen.
Jag vill verkligen att det ska gå bra!

Ikväll ska jag och älskling ut och äta på resturang och ha hur mysigt som helst bara!
Jag e så glad att jag åkte ner!! Värt varenda liten krona,

nu ska jag duscha sen fixa till mig!

Skriver senare hur allt gick!


jag och sötaste kusinen Alvin hihi:)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: