underbar helg<3
2010-11-07 / 17:01:17 / Allmänt

Hejsan:)

Hoppas ni haft en grym helg, det har jag haft!
helt underbar har den varit!
Så glad att jag verkligen åkte ner till älsklingen, igår var vi ute från tidig morgon, gick ut efter 11, åkte in till Gamla stan och gick runt och titta. Jättefint väder var det också.
Tog fina bilder, la ut några av dem igår!
Sen gick vi och hyrde 3 filmer på Hemmakväll, så igår blev det film mys och vi beställde hem pizza!
Kollade på film till halv 3-3 tror jag klockan va!

Vaknade pigga och glada vid 10, åt en mysig frukost och gick ut och tog en promenad!
Sen har vi bara tagit det lungt.
Imorgon åker jag hem, mitt tåg går 07:58 och är hemma i Östersund 13:30, rätt skönt!

Kommer tillbaka till kära Stockholm den 25e November!! längtar redan.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: