tröttast.NU
2010-11-18 / 17:22:33 / Allmänt

ååh, tror ni inte förstår hur trött jag är..................
klev upp 06:00 och började som sagt 7 idag, jobbade faktiskt lite över halv 5, kom hem precis 17.
är så jäkla trött, har varit i barngrupp 9h idag, och vi hade 15 barn idag tror jag.
Gick bra, men jag är helt slut i huvudet, känns som jag inte riktigt vet vad jag skriver..

det jobbiga är att jag måste kliva upp 6 imorgon med, börjar 7 imorgon med, men slutar 13:30!!
sen ska jag åka bil med mamma till jobbet, hon börjar samma tid som mig, och slutar samma också. Tur jag har.
näää blir till att sova tidigt ikväll.

btw, det var någon som kommentera och var intresserad av att köpa min jeansklänning. vem är du :)?
hör av dig till mig igen:D

nu ska jag vila!!

pussheej


1 Kommentarer
Linnea:

hahah det var jag majje! kom inte mitt namn med? :)



SKRIVET DEN: 2010-11-19 KL: 18:45:43 URL: http://linneaschoice.wordpress.com



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: