trött!
2010-11-02 / 17:59:14 / Allmänt

Hejsan !

Gud vad trött jag är, nyss ätit middag och ska snart tvätta massor, sen gå ut i förrådet och hämta en en väska som jag ska packa i!
Gick bra att jobba idag, älskar att ha samling med alla barn,det är så nyttigt och att man alltid få sånt ansvar varje dag, älskar det! nya saker som sker varje dag, hade matteövningar med barnen idag och dom tyckte det var jättekul:), imorgon blir det lite sovmorgon, börjar 9-16:45!

Annars ska jag bara ta det lungt, titta på tv och det senaste avsnittet av Gossip girls:)
är så glad att jag kommer få sova med min älskling, kommer bli världens bästa helg!!!!

ne nu måste jag göra lite nytta!

Får se om jag skriver något senare!

puss


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: