sussa snart!
2010-11-15 / 23:26:41 / Allmänt

Hallå :)

Antar att ni är lite nyfiken på hur det gick för mig på intervjuen, det gick jättebra!!!!
och jag skulle få börja lite lätt och jobba där i Enskede på deras förskola i Januari någongång, och nästa fredag ska jag dit igen som det var bestämt och lämna polisregister och han ville prata lite mer med mig.

Men NUUU när jag tittar min mail så har han skickat ett mail och skrivit att dom istället har en plats till mig på deras förskola i SÄTRA, såklart jag blir jätteglad, men jag har aldrig varit i Sätra, nu ska jag dit och till den förskolan har ingen aning om var den ligger, Mathias följde ändå med mig till Enskede vilket jag blev glad över!

Panik MAJJE just nu.

Har lite roliga gamla bilder att bjuppa på:D


jag & teodor:D titta så LITEN haha:D




haha:D

3 Kommentarer
Anneli:

Kul Marielle!

Restiden från T-centralen till Sätra är 20-25 minuter. Du åker mot Norsborg och det är mot Skärholmen. Inte så långt från Kungens KUrva och IKEA ;) Linda med familj bor i Sätra. Du får väl läsa på lite om Sätra och kolla runt innan du bestämmer dig. Fast det viktigate för dig är väl heltidsjobb, det funkar väl inte med timtid utan sponsring från föräldrar? Ha en bra vecka. Kram till dig



SKRIVET DEN: 2010-11-16 KL: 06:18:18
Anneli:

Provat kommentera 2 gånger men det funkar inte, så nu ger jag upp. Kul i allafall att det rullar på.

Ha en bra vecka. Kram



SKRIVET DEN: 2010-11-16 KL: 06:20:06
marielle:

Det är hetid där i Sätra Anneli =)



SKRIVET DEN: 2010-11-16 KL: 11:41:35 URL: http://mariellesanna.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: