SNÖ!!
2010-11-10 / 18:17:48 / Allmänt

Det snöar massa fortfarande och det har gjort det sen 9 imorse.
Mysigt !

Har inte gjort så mycket idag, har tvättat en hel hög med kläder sen plocka i och ur diskmaskin:)!
Sen har jag rensat massa gamla cd-skivor, alltså vafan lyssnade man på när man va mindre?
"Superduperkillen"
hahah.. herregud.

Sitter vid min minipc nu iaf, känns skönt!!!
Ska ladda upp det som inhandlades igår, ska försöka ta en bild på mig när jag har mössan på mig också!:)

Snart ska jag äta sen ska jag gå bort till Therese och sola solarium och bara umgås.

Min älskling ringde nyss också och sa att han blivit magsjuk och spytt flera gånger. usch stackaren!


Skor med vitt ull i :D as mysiga är dom, från Skopunkten
Pälsmössa, Lindex

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: