Packat & Klart!
2010-11-03 / 19:29:59 / Allmänt

Hallå :)

Har nyss packat klart allting, förutom vissa saker men dem packar jag ner imorgonbitti,
Kan inte riktigt fatta att det är 4 veckor sen jag myste med min älskling!
såg att jag skrev 3 men det är 4 veckor! shit alltså, ska bli så mysigt att få träffa varandra.
och fredag har jag min intervju!
Skriver då hur det gick;)

Jobbade till 16:45 idag, gud vad mörkt det är redan vid 4, man bli verkligen deprimerad, blir mycket bättre när snön kommer i och för sig:)!
Ska jobba imorgon 07:45-16 , sen kommer mammasen och hämtar mig på jobbet och vi åker sedan ner till tågstationen.
Mitt tåg går 17:10 nånting tror jag!

Nu ska jag se Paradise hotel, sen berg flyttar in och sen sova!
sitter just nu och dricker massa kaffe.

Vet inte om jag uppdaterar något imorgon, men fredag gör jag såklart det :D !
pussspåer:)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: