På tåget!
2010-11-25 / 17:47:50 / Allmänt

Hallååå..

Nu sitter jag på tåget...
klev först på felvagn, sen trodde jag att jag hade skrivit ut fel biljett så var tvungen att springa in på stationen och fråga hon som sitter och skriver ut biljetter, men så var det 6 min kvar tills tåget gick,
så jag sprang som en idiot, hahahah..
så jävla typiskt mig, stress!!

Som tur var hade jag skrivit ut biljetten som är till 9e dec när jag ska ner, men jag hade den från Ösd-Sthlm nu, haha..
åh herregud, aja:D

Har inget eluttag i denna vagn, suger så hårt så jag blir irri plus att jag köpt comviq surf, schyyyyyyst SJ, om 1h kommer min dator dööö bara för ni inte ha EL i denna vagn..
Kan dom fixa eluttag i alla vagnar nu, dom måste väl förstå att folk har med sig sina datorer.........

Är trött och less, hoppas denna tågresa går fort,
I helgen ska jag & Zeinab göra Sthlm osäkerT ;)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: