Östersund!
2010-11-08 / 16:32:02 / Allmänt

hejsan..

Kom hem halv2 idag, gick bra att kliva upp imorse, fast ville ligga kvar och mysa med älsklingen.
Men får bara se framåt och tänka att jag kommer faktiskt ner snart igen!
Igårkväll gick vi och handlade, gjorde tacos och det var supermysigt!
Kollade på film, Brothers, sjukt fin och bra.
Sen låg vi bara och prata och myste.

Gick bra att åka det tidiga tåget också, det gick kl 07:58, sov rätt länge, sen kolla jag på film!
Pappa kom och hämtade mig vid staionen, kom hem och åt lite sen tog jag mig ett bad och packade upp sakerna.

Imorgon ska jag in till stan, och på fredag ska jag få jobba 8-16:30 :)

Just nu ligger jag i soffan och bara ta det lungt,
saknar min älskling, kan verkligen inte leva utan honom.
Du är bäst Mathias och mitt allt <3

Kolla vilka fina & mysiga skor jag hittat:D
Vill verkligen ha någon av dem, tror jag vill ha dem ljusbruna dom e jättefina:)




2 Kommentarer
liselotte:

jag har de bruna, jättesköna



SKRIVET DEN: 2010-11-08 KL: 21:32:57
marielle:

åh är dom ??

Vad bra! Jag ska nog köpa dem:) hihi



SKRIVET DEN: 2010-11-08 KL: 22:14:31 URL: http://mariellesanna.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: