Ösd!
2010-11-28 / 22:45:31 / Allmänt

Hallå..

Gick bra att åka tåg, så länge man har sin dator plus internet så funkar tågresorna plus filmer;) haha.
Har tvättat och packat upp alla min kläder!
ska gå ner och hänga upp all tvätt nu tänkte jag.

Är ganska trött efter tågresan idag så ska gå och lägga mig om en stund.
Köpte inga Julklappar i Sthlm, kunde knappt få igen väskan av det jag shoppade, så hade knappast gått och få ner massa annat om jag hade köpt julklappar också.
Så jag ska nog ta några här i stan,
men sen åker jag ner den 9e december igen till Sthlm då jag och Mathias ska se Idol finalen i globen den 10e december, ska bli så kul!
Så ska försöka köpa någon klapp då!

gud vad jag har märkt att jag lagt ut samma bilder på bloggen, så jädrans tråkigt att man inte har någon digitalkamera.
Vill ha en NY :(

Ne nu ska jag hänga upp min tvätt!

Min fina bästa syster och jag för snart ett år sen :)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: