love <3
2010-11-06 / 09:30:03 / Allmänt

Hade världens mysigaste kväll igår:)
Var först på Intervjuen i Enskede, gick jättebra! Nu får jag bara vänta på svar.
Fårse om jag får det jag hoppas de:D var där ungefär över en timme!!

Sen åkte jag och älskling och åt lunch, därefter åkte vi hem och duschade och vila lite eftersom vi klev upp så tidigt,
senare på kvällen gick vi ut och åt på en jättefin resturang, vi åt fläskfilé,pomfrites, och srå var det svampsås!
gud vad gott det var, drack rosévin till också.
Gick sen hem och tittade på Idol och drack ett glas vin och myste till det rejält!

Somnade vid 12 igår men är jättepigg idag, vi vaknade 9, så nu står älsklingen i köket och gör frukost!
världens bästa kille, älskar min mathias så mycket. <3

Idag ska vi in till Gamla stan och göra lite andra saker!!!

vi hörs kanske senare!

puss:)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: