lördag!
2010-11-13 / 10:51:52 / Allmänt

Hallå !!

Haha igårkväll blev det en utgång ändå.
Ville inte göra Elin besviken. Och pappa och mamma som såklart sa att jag skulle ut,
så fick lite rödvin av dem sen hade jag lite dricka själv!
Men fyfan för rödvin... klara bara av att dricka till mat, inte direkt flera glas.

Elin blev jätteglad när jag kom ner och plingade på!
Tog bussen till solliden till hennes kusin, var där till halv 12 sen bar det av mot krogen.
Paradise hotel Lin var där, jag fråga Ann-Sofie men där är ju hon, jag vet vem de är, har nyss sett hon på TV, ann-sofie fatta ingenting och hon visste inte vem de va, men tillslut så sa jag, att det va Lin från Paradise.
Gick fram till henne och tog kort med hon och hon va jättejätte söt och trevlig:)

Vaknade 10 helt pigg och snart ska jag äta en rejäl frulle:)
Idag ska vi på stan för att inhandla farsdagspresent, känns som det nyss ha varit eller hur?
och ikväll blir det till att umgås med Therese<3

Hörs senare:D


bjuppar på en gammal bild:)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: