Imorgon huvudstaden!
2010-11-24 / 12:14:01 / Allmänt

Hallå...

Igårkväll började jag packa väskan lite, imorgon åker jag till Stockholm.
Ska bli skönt att få träffa Zeeiinab:) hihi.

Inatt kunde jag inte sova så mycket, har haft superont i magen och mådde illa ett tag... Men har gått över nu på dagen. Hoppas det inte är någon magsjuka som spökar. Mår iaf bra nu och ska äta lunch nu

Idag kommer älsklingen hit till mig, vi ska mysa och jag saknar honom.
älskar dig så mycket fina fina Mathias <3

Tittar ut nu också och ser att det snöar. Trodde att snön skulle försvinna dom första gångerna det brukar den göra, men det har varit -20 här i Östersund så den har stannat kvar, skönt på ett sätt så slipper man slasken!

Vi hörs

puss




egobilder......... jag vill ha en digitalkamera så jag kan ta fina bilder i vinter.
:(((((((((

2 Kommentarer
Anonym:

ja jag längtar verkligen :) Vad ska du själv göra på nyår?



SKRIVET DEN: 2010-11-24 KL: 14:03:54 URL: http://sih.blogg.se/
MarielleGrääs:

<3



SKRIVET DEN: 2010-11-24 KL: 14:05:46 URL: http://lenamarielle.bloggplatsen.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: