Harry Potter!
2010-11-20 / 15:56:08 / Allmänt

Sjukt pepp för Harry Potter ikväll:D längtar!
Älskar filmerna så sjukt jävla bra.. fattar inte dom som säger att filmerna suger och som inte ens tittat på dem. suuuck

Vaknade upp hos älsklingen imorse, eller klockan va 10 när vi vaknade,låg kvar och myste, så himla skönt att sova med varandra!
Åt en härlig frukost, sen tittade vi på bilder från Thailand, mathias mamma har varit där nyss!

Sen kom mamma & pappa och hämtade mig, vi åkte och handlade, och nu är jag hemma.

Vad ska ni göra ikväll då :)??

Jag uppdaterar kanske när jag kommer hem från bion om hur filmen var.
Jag vet att den kommer vara as bra:D


Nästa torsdag får jag träffa min Zeinab i Stockholm <3

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: