Fredag!!
2010-11-12 / 17:57:17 / Allmänt

Hejsan:)

Idag har jag jobbat, gick jättebra!
vid 4 var jag kvar med en unge och hon var den sista flickan i hela huset!
Fick skjuss hem av pappa vid halv 5, snöar som fan!!

Fick även lite tider att jobba nästa vecka och veckan efter!
toppen!

Ni kanske undrar hur det gick för mig i Sthlm på intevjuen;)? eller gör ni inte det hihi..

Vill dra ut ikväll men ändå inte, Elin som ringde mig igårkväll och fråga om jag ville hänga på ikväll.
Men slutade sent och inte varit på bolaget eller något.
och som vanligt i våran familj äter vi så sent på helgerna, och dom flesta som känner mig om jag ska ut på helgerna så stressar jag som ett svin, och då blir mamma stressad för att jag är det då blir jag arg osv.
haha..

När jag har planerat att gå ut, har jag innan planerat att jag ska äta tidigare och lagt fram kläder det jag ska ha "oftast" för annars får jag panik. ah ni fattar, ni kanske är likadant, eller så inte:D

Men blir en lugn hemmakväll med Idol och film.


2 Kommentarer
Linnea:

hahaha hetts-majje som slevar i sig maten och skriker på stackars mamma samtidigt, innan utgång har man ju varit med om nååågra gånger :D hahaha!!



SKRIVET DEN: 2010-11-12 KL: 19:11:24 URL: http://linneaschoice.wordpress.com
marielle:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!



SKRIVET DEN: 2010-11-12 KL: 19:18:32 URL: http://mariellesanna.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: