Förvirrad!!!
2010-11-16 / 16:36:53 / Allmänt

Hejsan!

Jobbade på förmiddagen idag, gick bra som vanligt,
är väldigt förvirrad över mitt liv, vet inte hur jag ska göra, jag är rädd, vissa säger, såklart du ska ta det, vissa säger du kan väl vänta och se vad som händer sen osv.
Blir less på sånt folk, hallå jag e fan 20 år, jag kanske ska göra något med mitt liv...
Kan inte gå här hemma i Östersund som en jävla Zombie.

Aja, ska till Sätra nästa fredag och det är såklart en heltidstjänst, och det vill att jag börjar så fort som möjligt.
Så jag hoppas jag kan börja någongång nästa år, typ Januari :)
Synd bara att jag letat efter boende i Enskede, nu måste jag börja om med allt känns det som.
aja.... vi får se hur allt blir!

Vill bara säga att Rihannas nya skiva är grymt bra!!
Mina favorit låtar från skivan!



Rihanna - What's my name?

Rihanna - Fading

FAVORIT , Rihanna - Man down

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: