complicated
2010-11-16 / 22:56:42 / Allmänt

Sitter och tittar på bartenderskolan just nu, sen ska jag nog se det nya avsnittet som kom ut idag av Gossipgirl!
Skulle träffat Sandra idag, men blev inte så, så istället ska jag träffa henne imorgon en sväng!

Snart är det helg igen också, på torsdag börjar jag 07:00 och Fredag, hyffsad bra tid att börja..........
jaja, money money!
På fredag ska jag iaf va hemma och titta på idol och ta det lungt, lördag blir det Harry Potter med Robin och Jossan, sen nästa vecka jobbar jag mån-ons, och sen åker jag till Stockholm på torsdag, fullspäckat alltså!
GILLA!!!

Nästa fredag när jag är i Sthlm tänkte jag passa på att köpa Julklappar så jag har det gjort, så slipper man tänka på det i december och göra allt i sekund som jag alltid brukar göra, hatar stressen!

Hörs imorgon
godnatt


Stockholm <3 sommar!
Kan inte heller fatta att jag åkte den där jävla Insane, dog nästan.

1 Kommentarer
Marre:

Bartenderskolan och Gossip Girl är ju så bra :)



SKRIVET DEN: 2010-11-17 KL: 21:50:10 URL: http://maaarree.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: