bra helg!!
2010-11-14 / 21:48:24 / Allmänt

Hallå:)

Har firat pappsen idag, och vi var och åt på Mr husmans, när vi sitter och äter kommer min farbror, Lena teodor och alvin och ska äta där med. Det var trevligt, och jättegodmat!!

Åkte sen hem, jag vilade lite, och har nyss fikat den goda kakan jag och tess gjorde igår, kaffe till det såklart!

Imorgon är det en ny vecka, och på tisdag,torsdag & fredag ska jag jobba vad jag vet nu, sen ska jag umgås med fina Sandra på tisdag, var längesen nu <3
På lördag ska jag på bio med Robin & Jossan, vi ska se HARRY POTTER:D:D:D längtar!!!

saknar min älskling otroligt mycket, så jävla jobbigt att vara utan varandra.
du är mitt ALLT älskling, jag kommer aldrig lämna dig <3 du&jag

Lite bilder från helgen då




Dj hångel haha.




Såhär blev den, fast jag hade blåbär på min!!
Den blev jättegod:)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: