adventsmys!
2010-11-29 / 16:28:51 / Allmänt

Åhh nu har jag jättemysigt på mitt rum..
Längtar tills jag har en egen lägenhet och får pynta till den HELT själv!!
Gud vad roligt :')

Eftersom jag var så trött igår efter tågresan så skippade jag städningen och så, så jag gjorde det idag istället!
Det enda som saknas på mitt rum nu är nya gardiner som ska upp senare :)
Får se vilka det blir.

Imorgon ska jag jobba 7-16:45 blir långpass, men blir en fin lön i december, det gillas starkt;)!

Tänkte bjuda på en jättehärlig jul-låt, amazing grace " Rnb mix" med Caramelle finns på Spotify också bättre kvalle också.
riktigt bra är den!

Spola fram tills 16 sekunder, vet inte vad det är för skit från början av videon. Hittade ingen annan!



Mysigt på mitt rum va :)?



myspys

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: