<3
2010-11-18 / 21:49:36 / Allmänt

Hallå..

jag vilade aldrig, vilket jag tyckte var ganska smart, hade jag somnat hade jag garanterat sovit till 7.
och då kan jag inte somna sen.
Ska ta mig ett bad nu, sen lägga mig och titta på Kenza&Tyra show.

Imorgon kommer Mathias hem till Östersund så ska mysa som bara den,Så nästa vecka kommer han inte vara nere i Sthlm, jag har bokat tågbiljetter ner till Sthlm nästa torsdag, eftersom jag trodde han skulle va där nere, men nu blir det inte så, men jag åker ner ändå dels för att biljetterna inte är ombokningsbara och dels för att jag måste ner på intervjuen i Sätra, och jag ska BO hos Zeinab helaaaa helgen:D!
Vi ska göra massa kul, och hon ska följa med mig till Sätra också så jag inte virrar bort mig.
LÄNGTAR :D!

och Therese, jag är orolig för dig gumman, du får inte ligga på akuten, jag är orolig, jag hoppas allt blir bra med dig älskling. Blir frisk nu. älskar dig min fina vän<3

Nu ska jag lägga mig i badet och läsa Train spottern " och andra berättelser från järnvägen"
en as bra och rolig bok som jag fått låna av Mathias låtsaspappa :D, snart läst ut den också



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: