1a November!
2010-11-01 / 17:48:20 / Allmänt

Hallå!!

Ny månad idag :D, snart december, sjukt vad allt går fort hela tiden.
Igår gick jag och la mig 21:00, är det normalt? svar nej, somnade direkt och sov till 07:00 hur pigg som helst och jag började 09:00 idag liksom!
Men var jätteskönt att va sådär pigg:)
Slutade 16:45 idag, och det var kålsvart när jag cyklade hem, usch, tycker verkligen inte om detta mörker!

Imorgon börjar jag 07:45 - 16.
Skönt att få jobba, jag trivs så bra på Lingonet, alla är verkligen så snälla och trevliga.
En annan förskola ringde och ville jag skulle jobba onsdag och torsdag, men kan tyvärr inte det eftersom jag ska jobba hela veckan på lingonet! Typiskt:)hehe.

Åh snart får jag träffa älsklingen! jag vill ha torsdag nu!!! och på torsdag har det gått 3 veckor sen vi träffade varandra och vi har 19 månader tillsammans:)


Är lycklig:)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: