-9
2010-11-09 / 09:42:49 / Allmänt

Jaapp, 9 minus ute idag, skönt!!! ;)
Vaknade 09:00 idag, somnade innan 12 igår också, var så himla trött!
Är pigg nu och idag ska jag in till stan och prata med min handläggare på af.
Sen har jag väl inte så mycket annat jag ska göra!

Får se om jag dra upp till lillänge på skopunkten för att prova dom där skorna som jag la ut igår!
Igårkväll blev det tv-kväll med mamma och pappa, först såg vi ung&bortskämd, sen svenska hollywood fruarna, och sist pensionärsjävlarna !
haha roligt!
ung & bortskämd var nog det VÄRSTA jävla programmet jag sett. haha alltså hur fan kan man åka 6 mil varje dag till sin 24åriga dotter för att laga frukost och städa?? alltså hallå.
vet inte riktigt vad jag ska säga, men det är fan riktigt pinsamt.
Får allt det pekar på och behöver inte göra ett PISS, fyfan vad arg jag blir. dumma idiotiska föräldrar!!!

Ne jag ska nog gå och göra min frukost nu!

vi hörs senare idag :)


<3

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: