underbar dag!
2010-05-15 / 19:50:39 / Allmänt

Hejsan:)

Imorse vakna jag efter 9,klev upp och fixade mig medans älsklingen låg kvar i sängen och drog sig..
Åt frulle tillsammans sen gick vi ner på stan och fixa present till lille Alvin som fyllt 1 år den 2a maj, så efter vi var klar på stan tog vi bussen till Torvalla till farbror och fikade och pratade.
Åt sedan lunch på Pizzaland och hämta ut mina tågbiljetter till Sthlm när jag ska dit den 13e, har som sagt fått maassor med rikskuponger av pappsen lööve:D

Senare tog vi en promenix till badhusparken och satt och chillade i solen,sjuukt varmt har det varit idag, helt underbart väder,åt tacos till middag,och nu sitter och tar det lungt, ska strax se Sommarkrysset, sen ska vi ner på stan till videoteket och köpa Ben&Jerrys, MUMMA!

Lite bilder från dagen här då:)







Hoppas ni haft en toppen dag och får en mysig kväll,det ska jag ha :)

puss&kram

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: