trött!
2010-05-18 / 15:13:37 / Allmänt

Hej bloggen..

Förlåt för att jag inte uppdaterade igår , men orkade inte, och dessutom har jag blivit helt fast i Prison Break också, så sjuuukt spännande och grymt BRA serie!:)
Har jobbat idag, har till och med varit på alla 3 avdelningar idag, fyfan , sprungit som en idiot :D Men dom tycker jag är så gryyym och duktig på det jag gör så:D!
Kommer sakna alla fina barn och personal när jag ska sluta.. usch vill inte ens tänka på det nu.

Ikväll ska jag umgås med Therese, får se vad vi gör, ska nog sola iaf.
Imorgon har jag även lite sovmorgon, börjar  9-17 :)

Har spöregnat ute idag , hur mycket som helst, men vi var ute endå, kaos säger jag bara.

Tog iaf bort stygnen igår hos tandläkaren, tog 1 min, gjorde inte ens ont, skönt att slippa dra dit nu på ett tag iaf!

Vi hörs senare :)



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: