trööttt!
2010-05-26 / 21:50:48 / Allmänt

Hallå bloggen..

Idag har jag jobbat som vanligt, sen när jag kom hem bokade jag tågbiljetter till mig och Hanna, åker den 14e augusti med nattåget till Uppsala , får dock byta till buss i Uppsala men som går till Terminal 5 där vi ska åka ifrån eller ja där vårat flyg går ifrån. PERFEKT..
Hemresan blir 22a augusti.
Men känns skönt att allt är betalt nu!
Fick bra lön också är jättenöjd, men ska lägga undan massor så jag kan shoppa loss i Stockholm, så det enda jag ska köpa till helgen är Studentpresent till min kille.. får panik vet seriöst inte vad jag ska köpa..

Har haft lite problem med vårat internet här hemma dom senaste veckorna.. Men idag åkte mamma och lämna tillbaka skit-routern som vi köpte först, med märket Belkin, köp aldrig en router med det märket, Nu har vi en ny fick byta och den är värd 600:- Netgear , funkar as bra och internet går jättefort. Skönt att slippa alla internetkablar.

Imorgon jobbar jag 07:45 - 16:00, sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, inget bestämt.

Har tittat på Alice i underlandet , cool film och bra kvalle, men hade varit roligare och sett den i 3D:)

Ne nu ska jag ta mig en snabbdusch sen blir det sängen.

Puss&Kram


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: