tråkigare dag!
2010-05-13 / 19:28:40 / Allmänt

Hej bloggen!

Förlår för att jag inte uppdaterat idag, men det är så att vårat internet har fått något jävla fel, och router är cp.
Aja, nu funkar det iaf, nog om det, jag har haft svintråkig dag, tråkigaste dagen i mitt liv tror jag.
Har bara legat i soffan och tittat på tv-film.
Fast det har endå varit så kasst väder ute så det var väl lika bra.

Längtar tills imorgon då jag ska jobba och mysa med lite barn.
Sen ska jag få träffa min älskling, skulle myst med honom igår och idag, men eftersom jag spydde i tisdags blev de inget.
Skapligt less.

På lördag ska jag och Mathias till min farbror Kjell och fira lilla Alvin som fyllt år, iaf ge han några presenter.
Sen får vi se vad som händer mer i helgen, har hört att de ska bli dåligt väder.

Snart är det Bella&Tyra show:D jag längtar, undra bara hur Kissie kommer bete sig, fan vad roligt!

Uppdaterar mera sen..

pussss:)


puss jag älskar dig mathias:)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: