sköndag!
2010-05-30 / 18:34:01 / Allmänt

Hejsan:)

Imorse vaknade jag och älsklingen vid 11:30, sov ut läänge idag;)
Sen gick vi upp och åt frulle och jag gav mammsen paket och ett fint kort som jag köpte igår, hon fick en jättefin silverklocka och hon tycker om den, vilken tur:)
Sen gick jag och hjärtat och duschade och tittade på ett Prisonbreak avsnitt.

Efter det så skjutsade jag och mammsen hem hjärtat, medans vi drog ner på stan, har köpt studentpresent till hjärtat. Sen köpte jag och mammsen glass och satte oss i finvädret, gick sedan och solade, hur nice som helst.
Sen kommer vi till det roliga, JAG HAR kört bil :D .. var dock jättesvårt tyckte jag , eftersom det är riktiga första gången jag kör, men gick bra ibland och några gånger gick det åt helvete, men ska få köra några gånger mer innan jag ska skriva in mig på körskolan..

Vet att jag kommer ta körkortet före mina syskon;)

Aja nog om det, detta shoppade jag i helgen.


svart strand/tunika 99:- H&M


Lila tunika t-shirt 50:- VILA


T-shirt 50:- VILA


Foundation,solpuder,mascara 403:-

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: