så farligt är det väl inte?
2010-05-04 / 21:39:02 / Allmänt

Hallå bloggen!

Har nyss tagit mig en dusch, mwaa så skönt:)
Nu ligger jag i sängen och har nyss smörjt in mig med massa hudkrämer, mums vad man luktar gott och huden blir så skön och mjuuuk !
Har tänkt hela dagen att imorgon ska jag ta bort två tänder, men vafan det kommer gå as bra och jag kommer inte direkt dö?. Jag får bedövning och det tar 1h. Vad fan lipar jag över egentligen.. ah vilken tönt jag är!
Kommer gå AS BRA ;)

Får nog veta imorgon om jag får jobba med Sandra också, hoppas du hamnar på söder med mig Sandra :D
Här har ni Sandras blogg om ni vill kika in ;) !

Min älskling ringde iaf idag och jag blev jätteglad, han har varit i Liverpool i några dagar , han berättade även att han köpt med sig en liten present, hihi så gulligt! Vi har också 14 månader idag. Älskar dig baby!!

Nu ska jag se senaste avsnittet av Gossipgirls!

Puss&Kram


min fina och bästa kille:)

1 Kommentarer
Sandra G:

det skulle vara askul!! :D hon christina kommer inte förrän imorgon så jag får inte veta idag heller :( bläää.. jag är otålig!



SKRIVET DEN: 2010-05-05 KL: 10:28:14 URL: http://sandracg.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: