rastlös!
2010-05-12 / 12:56:55 / Allmänt

Hallå där !

Igår vid 21:00 mådde jag inte så bra, hade ont i magen och gick på toan och spydde som en gnu.
Jag skojar inte det var mycket, sen spydde jag lite men inte mkt alls fram till klockan var 01:00. Sen somna jag, klev upp 07:30 för att ringa och sjukanmäla mig och säga att jag inte kunde komma.
Mår hur bra som helst nu, har ätit en stor tallrik fil på morgonen och snart tänkte jag ta mig lite lunch.

Tyckte det var lite konstigt att jag inte mådde illa tidigare på dagen. aja, huvudsaken är att jag mår bra nu, imorgon är det en röd dag, betyder ledig då, men på fredag ska jag jobba, går 07:00-12:30 !

Jag som skulle åkt till min älskling ikväll men får väl stå över det då för att inte smitta, lika bra.
Är sjukt raslöst, är glad att jag fick jobb på Lingonet, man har faktiskt inget att göra när man e hemma, jo städa då, jag håller på tvätta lite tvätt just nu.

Uppdaterar mera senare:)


pusss syrran , jag saknar dig :)

1 Kommentarer
Rebecca Hansson:

JAG SAKNAR DIG MEEEEED <3



SKRIVET DEN: 2010-05-13 KL: 08:41:03



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: