Polkaa!
2010-05-11 / 19:48:26 / Allmänt

Hej alla fina !

Idag har jag jobbat, jag som trodde att jag skulle jobba till 16:00 men blev väldigt tidigt dag, slutade 13:30!
Nice :)
Cyklade hem i finvädret åt sedan lite glass och titta film, har nyss tagit mig en dusch, och har smakat en ruta av nya Marabou Polka väldigt god måste jag säga, men jag orka inte ta mer än en ruta för jag är så jävla mätt, förstår inte varför, åt nästan inget till middag heller, konstigt iaf.

Imorgon börjar jag 10:45 och slutar 16:45, tror jag aldrig börjat så sent på en förskola, men jag går på en annans schema och hon jobbar bara 75% så därför, alltså denna vecka bara :).

Tänkte lägga mig ner i sängen nu och titta på någon film!
Sen ska jag måla på mina naglar!

Puss&Kram


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: