Polisbesök!
2010-05-27 / 20:23:01 / Allmänt

Hej bloggen..

Idag har det varit en bra dag, vi hade polisbesök idag på förskolan, en av barnen har en pappa som jobbar som polis så han och hans kollega kom med polisbilen och barnen blev helt galen, undra varför?. alla barn vill väl bli poliser..
Det första polisen sa , vad tror ni vi gör? , då sa ett barn, Ni springer och jagar tjuvar och skjuter..
hahaha..
Dom fick iaf se på alla grejer som polisen har, som handbojjer och batong, skyddsväst m.m
Sjukt att polisen bär runt på 15 kg varje dag.. Inte så konstigt att dom måste vara vältränad.. Ena polisen berätta att det är rätt jobbigt att jaga någon när man bär på så mycket, och det blir värre på vintern när man måste ha mera kläder på sig..
Dom startade iaf blåljusen och sirernerna, haha vilda blev barnen. Det var mycket roligt :)
Jag ville också bli Polis förut, men känner att det inte skulle passa mig, men vilket intressant jobb, man vet aldrig som kan hända och vad man får åka ut på!
Plus att alla poliser ser alltid så jävla bra ut.. :D haha..

Just nu ligger jag i sängen, är trött , imorgon jobbar jag från 7 - 15:45 .. drygt eller, men pengar blir det.
Sen kommer mammsen och hämtar mig, vi ska ner på stan en sväng, imorgon kväll blir det bio med Therese, SEX AND THE CITY 2 . YES :D fan vad jag längtar..

Hoppsa ni haft en bra dag.

Puss&Kram



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: