Not Afraid!
2010-05-10 / 18:34:48 / Allmänt

Hallå!

Idag har jag jobbat som vanligt;)..Gick bra, fast är på en annan avdelning och dom har mindre barn, blir mycket dötid , får nästan panik, för den avdelningen jag varit på mest har alltid 16-17 barn varje dag, så dagarna rinner bara iväg och man har alltid något att göra!
Men det går bra..

Imorgon börjar jag 09:00 - 16:00.
Denna vecka kommer nog gå väldigt fort eftersom förskolan och allt annat är stängt på torsdag, och på fredag är det sammanlagt 7 barn på hela förskolan.. haha nice :) kommer nog bli väldigt lungt, plus att jag slutar väldigt tidigt!
På onsdag ska jag sova hos min älskling eftersom han också e ledig torsdag, wiie:)

Har inte haft ont något idag i munnen efter jag tog bort tänderna, känns jättebra idag faktiskt.
Nästa måndag ska jag ta bort tråden eller vad det nu jag har i käften:P Känns dock ingenting. Men är sjukt less på att gå till tandläkaren.

Är sjukt less på att jag inte kan träna heller, har inte tränat på as länge nu.. jag har varit förkyld och hostig hur länge som helst, inne på min 6e vecka nu. Plus att man inte får anstränga sig när man tagit bort tänder heller.
Jag vill fan börja träna nu. Tur att man har hantlar och massa annat här hemma.
Jag gör iaf magövningar och annat varje kväll nästan innan jag ska sova :)

Fan vad jag skriver massa skit känner jag.
Nu räcker det :D!

Hörs då,
Puss&Kram


Jag &´Kusin :)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: