Hemma!
2010-05-02 / 20:48:39 / Allmänt

Hallåå..

Nu är jag hemma, kom fram med tåget kl 19:00 exakt.
Är hur trött som helst, och imorgon ska jag jobba från 8-14 .. Kommer vara hyffsat trött, men känns kul att jobba, jag trivs så bra, och det är roligt att komma till ett ställe där man känner sig välkommen och omtyckt av andra :)!

Sitter iaf och tittar på Humorgalan nu, sen ska jag ta mig ett bad.
Imorgon ska jag fixa nytt legg också, eftersom mitt går ut nu den 24e maj.

Satt på tåget och tittade på filmen " Så olika" sen Bert, haha sjukt bra film och bert är alltid lika roligt att titta på även fast man sett de tusen gånger.
Skönt att ha en dator iaf som man kan ha med sig överallt som inte tar någon plats heller.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: