helg !
2010-05-14 / 14:00:42 / Allmänt

Hallå!

Idag började jag 7 och fick sluta 12 :) en halvtimme tidigare, nice!
Hade 4 barn på hela förskolan idag, helt sjukt haha :) vi gick ut en stund efter frukosten, spöregnade, men dom cyklade i vattenpölarna och hade roligt, vi gick in vid 10 tiden och måla och lekte!
Åt jättegod lunch och barnen fick Påskmust, det bara glänste i deras ögon när dom såg läsken, haha lite roligt faktiskt..
Vid 12 gick två barn hem så när jag gick hem var det bara 2 barn kvar, har varit väldigt lungt och mysigt idag.

Just nu sitter jag i vardagsrummet och lyssnar på musik, senare ikväll ska jag åka till Mathias.
Ska sova där också, myspys!

Vill bara påpeka att det är världens sämsta väder, fyfan helt sjukt vad det vräker ner regn.
usch..

Sen vill jag bara säga att ni kan gärna kolla in kläder som jag säljer, kolla gärna HÄR

pusspåer!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: