Helg!
2010-05-20 / 22:11:46 / Allmänt

Hallå..

Idag jobbade jag som vanligt, och idag hade vi något som heter Förskolans dag, vi gjorde akiviteter och åt tårta, :)
På lunchen fick vi även äppelpaj och vaniljsås till efterrätt..
Imorgon ska jag och Therese grilla och dricka vin, och ha allmänt mysigt, det ska bli jättebra väder också, så det blir nog mysigt!
Ska in till stan på dagen och gå en sväng också, ska träffa älsklingen en sväng hoppas jag också:)

Igår var vi till Mimmi i lit , hon fyllde som sagt 20 år!
Vi firade hon och åt massa god tårta och pratade en massa, verkligen kul att snacka massa gamla minnen. haha sjukt vad vi har gjort mkt tsm, speciellt under den tiden vi börja 7an tillsammans.

Har som sagt fått helg nu, ledig imorgon vilket jag tycker är sjukt skönt!!

Glömde bort att ta bilder igår :(, känner att jag blivit dålig på att ta kort ska bli bättre på det, jag lovar!!!





Nu blir det Prison Break.

Puss&Kram

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: