hatar Östersund!
2010-05-22 / 14:40:00 / Allmänt

Ville bara säga de också att jag hatar Östersund..

Igår blev det utgång, jag o Therese grillade först hos mig, underbart väder, drack vin och prata, sen kom Narimen och gjorde oss sällskap. Mycket trevligt..
Drog sedan ner på Marité, hade jättekul, förutom allt skit som hände sen fram mot natten..

Förstår inte varför alla jävla cpfjortisar ska lägga sig i så jävla mycket, SO WHAT om jag tjaffsar med min pojkvän, det är väl fan normalt, eller? .. alla gör väl fan det i ett förhållande..
och att alla ska lägga sig i stör jag mig på och ska bry sig och om jag är ledsen och gråter varför bry sig? sköter mig själv.. Ni har väl ett eget liv eller?


Aja fyfan less på att dra ut i den här stan iaf.. jag vill flytta härifrån.

Ikväll blir det lungt och mys med älskling, och snart tar han studenten , vad fan ska jag köpa ??:(
jag får panik.. Aja, jag får hitta på något bra..
Jag längtar tills jag åker till Sthlm då bara jag och han ska mysa hela veckan för oss själva och få tid för varandra, får nästan ingen tid känns de som när jag jobbar hela veckorna och sen har han skolan..
Jag hoppas allt blir bättre sen. Jag älskar dig Mathias <3

Lägger in bilderna senare från igår :)

6 Kommentarer
malmberg:

älskar dig gumman , snart får vi en härlig tid i stockholm! :)



SKRIVET DEN: 2010-05-22 KL: 14:43:05
Marielle:

jag älskar dig med <3



SKRIVET DEN: 2010-05-22 KL: 14:49:54 URL: http://mariellesanna.blogg.se/
Anonym:

att bry sig om nån som är ledsen och gråter är väl ändå rätt omtänksamt. att lägga sig i är en helt annan sak.



SKRIVET DEN: 2010-05-22 KL: 14:58:06
Marielle:

Jo det är helt rätt det du säger.. men sen gå och snacka skit efteråt man tröstat är väl inte heller helt normalt eller ?..



SKRIVET DEN: 2010-05-22 KL: 16:26:12 URL: http://mariellesanna.blogg.se/
Linnéa:

Jag vet precis vad du menar Marre. Säger man åt folk att dra kan dom fan göra det också. Men i Östersund fungerar inte folks hjärnor som dom borde tyvärr, och det är fan tragiskt men sant. Finns alltid idioter vart man än flyttar men Östersund är en väldigt speciell stad.



Kram på dig Marielle!



SKRIVET DEN: 2010-05-23 KL: 00:56:31 URL: http://linneaschoice.wordpress.com
Lisa:

snackar man skit efteråt är det inte att trösta, då vettefan varför man gör det. skadeglädje kanske? jäkligt falskt och konstigt att göra så iaf



SKRIVET DEN: 2010-05-23 KL: 12:57:49



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: