Fredagsmys!
2010-05-07 / 16:58:43 / Allmänt

Hallå:)!

Äntligen heelg säger jag bara, och det ska mysas för fullt, och bli en lugn helg,
tror jag ska avtså från alkohol ett tag nu framöver känns det som nu, har blivit så otroligt mycket på senaste:)!
Jobbade iaf idag och det gick bra, 16 barn hade vi idag, vad hade dom andra två avdelningarna då, hm ena 4 barn och andra 5-6 ? snyggt.
Hade 10 barn sen att ta hand om på eftermiddagen, efter mellis skulle jag byta blöja på 3 stycken, klä på dem medans dom andra 4-5 åringarna skulle ha hjälp!
Hallå stressad som ett svin, vissa tror att det är så himla soft att jobba på förskola, ursäkta men ni kan bara vara tyst, Man har så otroligt stort ansvar!

Nog om det, jag älskar att jobba med barn iaf.
Snart ska pappsen skjussa mig till Mathias, ska äta middag där och sova där också, imorgon är det städning på gården så det ska jag faktiskt hjälpa till med, sen ska vi grilla för första gången i år:D!
Ska bli gött.

Ne nu ska jag dra mig :)

Puss&Kram

En sak till, saknar dig otroligt mycket Malin, du är världens finaste vän!



1 Kommentarer
Malin:

Och jag saknar dig! Du är bäääääst Marielle!<3



SKRIVET DEN: 2010-05-07 KL: 20:09:32 URL: http://neverwithoutu.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: