:D
2010-05-31 / 20:11:26 / Allmänt

Hejsan..

Idag har jag jobbat från 07:45 - 16:30 !
gick jättebra, hade två andra vikarier på min avdelning så jag hade stort ansvar för allt. Gick hur bra som helst.
Har också varit underbart väder.
Kom hem och åt, vilade lite sen tog jag mig ett bad, och för 20 min sen kom mamma in med världens största paket. wtf vem har lämnat det utanför dörren ? Jo Linnéa Strandberg, tack så mycket!!

Blev hur chockad som helst, trodde verkligen inte att det var från dig.
Tack igen <3 .. Om du ser det här så vill jag att du ringer mig, eller kommer förbi här!:)

Är avis på alla studenter, vill också ta studenten igen, plus att det är as bra väder ute.. fuuusk
Jag börjar 07:00 - 15:45 , usch .. men det blir bra pengar!




1 Kommentarer
linnéa:

Haha visst är jag söt?! :D Har du öppnat det än? Puss puss puss



SKRIVET DEN: 2010-06-01 KL: 14:01:25 URL: http://linneaschoice.wordpress.com



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: