3/5
2010-05-03 / 18:45:15 / Allmänt

Hallå!

Hoppas ni mår bra, det gör jag förutom att jag är lite seg och trött.
Men gick bra att jobba idag, slutade 14:00, sen åkte jag och mamma ner på stan, har tagit nytt kort för jag ska fixa nytt legg, och när vi var inne på Swedbank så var de sjukt mycket folk och dom hade en kassa öppet, satt där i 30 min och de hände ingenting så vi åkte hem, fel att öppna flera när dom ser att de är typ 40 pers där inne? idioter!

Ska iaf dit imorgon och fixa det, och hoppas de är mindre folk.
På onsdag är jag ledig, för då ska jag ta bort två stycken tänder :( fyfan jag längtar inte !!!!
Sen kommer min älskling hem från Liverpool!

Ringde även till Mobacka idag där jag ska få jobba i sommar, och imorgon får jag troligtvis veta när jag ska börja jobba i sommar och sen få mitt schema :) wiho!!

Jobbar imorgon 08:00-14:00 .. skön tid:)

Ikväll ska jag bara slappa och se på tv, kanske uppdaterar mera sen!

Puss&Kram


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: