29/5
2010-05-29 / 15:39:22 / Allmänt

Hallå bloggen..

Igår så åkte jag och Therese in till stan vid 20:00 och sen gick vi hem till Mathias och jag lämna lite saker, stannade en stund, sen gick vi ner på stan för att titta på Sex and the city 2, och den var verkligen hur bra som helst, fyfan vilken grymt rolig film, har inte skrattat så mycket på länge tror jag..
Jag älskar Samantha i filmen, vilken jävla rolig kvinna iaf.

Idag har jag och älsklingen varit på stan och köpt Morsdags present, sen har jag sett massa fint jag vill ha men det får vänta till vi ska till Sthlm , åh vad jag ska shoppa mycket:)

Sitter just nu hemma hos mig i köket, mathias löser korsord och jag sitter här och skriver.
Har laddat ner Sex and the city almbumet där låtarna från filmen är med i, jag fastnade för en låt som brudarna sjunger, Im a woman ! :D

Ne får se vad jag och hjärtat hittar på nu och senare ikväll!

Puss&Kram



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: