25/5
2010-05-25 / 16:39:45 / Allmänt

Hallåå..

Idag är det den 25eee vilket innebär LÖN för många, men inte för mig, eftersom jag jobbar åt kommunen får jag den 27e vilket betyder på torsdag, SEGT..
Har iaf fått mitt legg nu , aah vad glad jag är .. men ser ut som en mupp, känns som man aldrig kan bli bra på ett pass eller legg ..

Kollade iaf tågbiljetter idag på min rast till mig och Hanna, eftersom vi drar den 15e aug till MALTA;)...
Hittade as billiga biljetter, 240 :- till Arlanda, man kan väl inte komma så mycket billigare;).. Ska nog boka ikväll så allt är gjort så man inte behöver tänka på det sista minuten att man glömt köpt tågbiljetter!

Snart kommer mitt hjärta, han ska sova här ikväll och vi ska mysa och bubbla i jacuzzin ikväll:)
Imorgon jobbar 7:45 - 16:30.. mhmm vad roligt, men fet lön det bli i JUNI kan jag ju säga. gillar

Såhär glad är jag för mitt nya legg, fick det gratis också, GRATIS är gott.


mitt nya sen gamla , ni ser själva haha blondin och fjortis:D


3 Kommentarer
Anonym:



SKRIVET DEN: 2010-05-26 KL: 22:06:37
Linnéa:

hur fixar man nytt legg? mitt går fan snart ut.. :P



SKRIVET DEN: 2010-05-27 KL: 14:36:24 URL: http://linneaschoice.wordpress.com
Anneli:

Du var väl fin på ditt utgående lag också.

Var ålder har sin skönhet ;)// Kram Anneli



SKRIVET DEN: 2010-05-27 KL: 19:46:18



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: