24/5
2010-05-24 / 19:37:34 / Allmänt

Hejsan..

Ligger i sängen och är sjukt trött, slutade 17 idag, och kom hem efter 5, nu är klockjäveln halv 8 och snart ska man sova igen? ... KUL
börjar 7 imorgon också och jobbar till 15.
Har fått mitt legg också, ska hämtas ut imorgon. Så det känns väldigt skönt.

Nästa vecka fyller jag 20 år och älskling tar studenten, FAN VAD SJUKT???.. nästa vecka.. det kan jag inte förstå , kan inte heller förstå att det var 1 år sen jag tog studenten.. fasen vad snabbt de gått. Nästan lite äckligt faktiskt att det går så fort.

Ne nu ska jag fortsätta digga lite musik sen ska jag nog sen några Prison avsnitt... Det är så spännande nu när dom rymt från fängelset;) ..

____________________

So I won't give up
No I won't break down
Sooner than it seems life turns around
And I will be strong
Even if it all goes wrong
When I'm standing in the dark I'll still believe
Someone's watching over me



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: