1a MAJ !
2010-05-01 / 11:23:40 / Allmänt

Tjabba tjena ...

Igår hade jag skitkul, jag älskar Uppsala, jag vill flytta hit!
Vi hade så bra väder igår, de måste ha varit 20+ om inte mer! Helt underbart varmt, vi började dricka 09:00, sen drog vi till Stadsparken jag , Malin & Ronja, satt och drack och åt jordgubbar och kollade forsränningen.
Sen drog vi till Ekonomikum parken och det var så sjuuuuuukt mycket folk, haha tror jag aldrig sett så mycket folkt helt ärligt talat.
Men jävlar vad roligt det var, var där en stund och drack och träffa malins kompisar.
Efter det drog vi till stan och satte oss på en uteservering och drack, hahaha..
Kom hem grillade och gjorde iordning oss, på kvällen drog vi till Malins killpolare, I stort sett så har hela dagen och kvällen varit as BRA !

Snart ska vi ner på stan för att shoppa lite, ikväll blir det utgång igen, och imorgon drar jag hem:(
trååkigt.. Men jag kommer tillbaka snart igen gumman =)<3

Ne nu ska vi gå om en stund, kanske uppdaterar mer senare :)

Puss&Kram

'


Mer bilder kommer ;)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: