wiie:)
2010-03-03 / 16:40:33 / Allmänt

hallåå !

Har fortfarande inte fått tag på kvinnan som jag måste prata med ! gaaahh...
Men en annan sak som gjorde mig glad var att Monica från Lingonet ringde, där jag jobbade i måndags & tisdags, ska få jobba imorgon & på fredag, money money !:)
Är glad att dom börja ringa mig mycket nu. Har aldrig varit på den förskolan, jag gillar den faktiskt:)

Ne sen ska jag berätta en annan sak för er !
Jag har alltid velat haft en liten liten laptop, bloggdator, och nu är det så att Mathias kompis säljer sin för hur billigt som helst, och då menar jag billigt, hade annars aldrig köpt den., jag fick en chock när jag fick veta vad han skulle ha för den och den är även som ny,cam i den också;)!
Så nu ska jag köpa den, får den kanske imorgon !
Jag är väldigt glad. Bra dag idag:)

Såhär ser den ut:)



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: