Wihoo!
2010-03-25 / 12:37:11 / Allmänt

Hallå :)

Har nyss ätit lunch, jobbade idag på förmiddagen, ska vara på Lingonet hela April - Maj !! =)
Så börjar efter Påsk den 6e April, känns skönt att veta att man har något att gå till varje dag!
Har inte träffat brorsan ännu, han ligger och sover nu, så känns ganska onödigt att gå in och väcka honom när han inte sovit någonting.
Ska in till stan vid 3 tiden, sen ska jag klippa mig ! :D
lääääääääängtar verkligen.

Hade väl inte så mycket mer att skriva just nu..

Men jag ska ta kort sen på frissan så får ni se =)

Puss&Kram



1 Kommentarer
Sandra G:

ja men då kommer du ju få det!! =) jag pratade med henne ungefär samma tid förra året och då lät hon också positiv till att jag skulle få jobba som sommarvikarie, sen i maj fick jag schemat! :)



SKRIVET DEN: 2010-03-25 KL: 13:01:41 URL: http://sandrcg.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: