wheeyy=)!!
2010-03-09 / 10:47:33 / Allmänt

Heej!

Har nyss kommit hem från Mobacka , har träffat chefen som sagt,
pratade massa och hon fråga mig massa också:)
Jag skulle fundera på om jag ville ta detta jobb, hon ville att jag skulle ringa början på nästa veckan..
Men jag vet ju redan hur jag vill :) Självklart tar jag jobbet!
Börjar isåfall den 26e Juni och jobbar till den 8e augusti..
Jobbar dagar,kvällar och varannan helg isåfall!
Hon lät väldigt positiv så nästa vecka ska jag ringa och säga att jag vill jobba till sommaren!:D

jag är väldigt glad nu, men jag är sjukt förkyld, snorig ont i halsen och känns som jag inte har någon röst kvar alls nu.
Väldigt jobbigt, helt trött också, så ska nog vila någon timme nu.
Ikväll ska jag & mamma åka iväg och fika på Törnes med kusin Maggan, väldigt längesen jag såg den damen. Ska bli kul:D

Ne vi hörs senare, =)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: